Attackerad i centrala London

Att bo i en storstad innebar inte alltid glitter och glamour, haromkvallen nar jag var pa vag hem blev jag attackerad av en okand man som pa nagot vis paminde om samma man som lag bakom attacken mot World Trade Center 2001
 
Pa en oppen gata blev jag forfoljd, han skrek efter mig och viftade med sin ca 3 cm tjocka pinne
"Why are you following me?!", upprepade han
 
Vad ar hans problem? Det ar liksom han som gar efter mig
Jag okade takten, han okade takten och da insag jag att det var forsent, nu ar jag i trubbel
Kort darefter kom han ifatt mig och borjade peta mig med pinnen, ilskan inom mig var pa vag att explodera (tank Hulken som borjar skifta hudfarg) och jag borjade ta djupa andetag och raknade till tio
 
Han fortsatte att peta pa mig, nastan sa att han bad om det. Vid det har laget hade jag fatt nog, jag oppnade min vaska och tog fram mitt paraply, gav honom en sista chans som han tackade nej till. Fick in en spark pa magen pa honom och han lopte amok, lyckades rycka pinnen fran honom och piskade honom ett par ganger tills halvan gick itu, och traffade mig sjalv (bra dar kompis)
 
Kom hem och tyckte att det sved lite, wtf?!?!
Blod och svullnad, pfft!!
 
 
Vad har vi lart oss om nat liknande intraffar i framtiden?
Tveka aldrig i sana situationer, antingen springer du for livet eller sa slass du for livet
Manniskor som ar hoga pa droger har oftast inget fornuft, darfor borde du ocksa lagga det at siden nar du handskas med dem
 
Fast nu nar jag tanker efter kanske det hade varit bast om jag bara sprang ivag, men sen ar det ju alltid latt att vara efterklok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0