Buffalo Trace

Jag vet inte om jag skrev om det har nar det hande, men nu nar jag gick igenom lite bilder pa datorn och hittade ett album fran tidigare i ar nar jag var med i en cocktailtavling blev jag pamind
 
Man fick en barrel (en tunna) som man fick lagga vad man ville inuti, nu i efterhand minns jag inte ens vad jag la i den men enligt domarpanelen hade jag den basta presentationen och tillsammans med drinken jag gjorde kammade jag hem en 3:e plats
 
1:a priset var en resa till Kentucky och 2:an och 3:an fick samma pris, en pase med skit (haha!)
Namen skamt asido, det var en sk goodie bag med diverse saker fran Buffalo Trace
... sa ptja, en pase med skit! Basta ur pasen var formodligen en flaska Buffalo Trace
 (bourbon)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0