Tapas style!

For ett tag sen gick jag och S forbi Barrafina i Soho, ett spanskt tapas-stalle dar man sitter i baren och det ar de enda platserna som finns sa ni kan ju tanka er sjalva hur sallan de har ledigt, endast drop in saklart sa det har med att boka bord kan man ju fetglomma
 
Forra gangen var hon lite hungrig och otalig sa vi gick till ett annat stalle, haromveckan gick vi forbi igen och den har gangen bestamde vi oss for att koa... i hela 45 minuter!! Maten var fantastisk, servicen var prompt... jag gillar det har stallet! Men jag visste ocksa att det kommer droja ett tag innan vi kommer besoka det har stallet igen eftersom det ar sa svart att fa platser
 
1. Nar jag val satte mig ner hade jag redan bestamt mig for att inte flytta pa mig pa minst 2 timmar
2. Vi bestallde in i stort sett allt de hade pa menyn, servispersonalen sneglade lite konstigt och menade att det var tillrackligt med mat redan, men jag insisterade pa att vi maste prova sa mycket sa mojligt for det ar ju inte varje dag man har 45-50 minuter over till att koa
 
Men sahar nojd var jag iallafall :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0