Äntligen lite andrum!

Idag kom där inte heller några papper från mitt nya jobb, jag orkade inte sitta hemma och sväva i ovisshet längre så jag tog tag i tyglarna och ringde HR-kontoret. And guess what, papperna jag har väntat på skickades iväg häromdan... så de ska antingen ha kommit idag eller så kommer dem definitivt imorgon annars skulle jag höra av mig :)

Så, nu har vi fått det klart iallafall så man inte står arbetslös den 6e April i storstaden London. Jag har alltid varit säker på att jag skulle hitta ett jobb sen jag lämnade in min avskedsansökan, men jag måste säga att jag varit lite orolig de senaste dagarna just för att man inte vet vad som händer härnäst. Inget av ställena jag kunde tänka mig att jobba på har ju hört av sig

Av ngn konstig anledning händer allting på samma gång, idag ringde en annan arbetsgivare och de skulle återkomma när de har kollat mina referenser. Om de är intresserade så vet jag faktiskt inte vad som händer, båda ställena är tungviktare i sammanhanget.

Tänk er Manchester United och Barcelona i årets Champions League-slutspel, båda storlagen har chansen att vinna bucklan... du vill såklart spela i vinnarlaget men vilket hade du valt?*

Imorgon får jag förresten min födelsedagspresent från syrran, en Ipod shuffle! Jag fyller ju 25 år snart... :)
Blir nog inget stort firande med tanke på min situation just nu med full fokus på annat här i London, men när jag kommer hem mina vänner... då ska vi fira! Ska vi säga när jag blir 26? Eller 27? Eller 28? I vilket fall som helst hoppas jag att 2009 blir ett bra år för mig

Oj, en sak till... Sverige förlorade sin vänskapsmatch med 0-2 mot Serbien. Det måste ju vara årets aprilskämt!!
Men om man tänker efter så är det rätt realistiskt, Sverige experimenterar fortfarande lite och ett par spelare kan fortfarande växa ett par snäpp. Sen ska man inte underskatta Serbien heller, man leder inte sin VM-kvalgrupp utan en anledning


* Sorry för att jag inte hade med Arsenal i mina beräkningar. Jag tror helt enkelt inte på dem i år :)




Chidde


Ipod shuffle

Kommentarer
Postat av: Ditte

Vi kan ju ut och äta på Brick Lane när du fyller år, såå goo mat : ) Pah, du behöver inte räkna med oss. Vi är under dogs. Jag hade valt Barca om jag bara fick välja mellan ManUtd och Barca men om jag fick välja i den absoluta drömfinalen, då hade jag valt Arsenaaaal : D Håkan fick biljetter till finalen... Knappt gött!

2009-04-02 @ 14:03:52
URL: http://dittee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0