Anonymitet

Anonymitet är icke existerande i dagens IT-Sverige, därför bör man vara väldigt försiktig och det är också viktigt att tänka efter innan man trycker på "skicka"

En tös i Storbritannien fick nyligen sparken för att ha skrivit skit om sin chef och arbetsplats på facebook om hur hon hatar sitt jobb, hur tänkte hon? Okej att man kanske är lite missnöjd, men alla tankar behöver kanske inte ligga ute på internet.

Hon sökte jobbet och hon fick det, så hon borde kanske vara glad istället för att gnälla. Hon får ju inte glömma vem det är som betalar ut lönen och ger mat på bordet

Annars var det inte alls lång tid kvar här på toppen av  världen, ungefär två veckor sen är jag hemma i Sverige. Finns en hel del intressanta jobb som ligger ute just nu men det är fortfarande för tidigt för mig att söka, vill ju fortfarande ha lite ledigt efter det här :)

En sak är iallafall säker, det kommer bli en spännande höst... för jag har absolut ingen aning om vart jag kan hamna :D


Fridens
Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0