GO Green!!

Jahao, blir det pallplats för Emma Green? Dags att sätta Sverige på höjdhoppskartan igen tycker jag

Idag var första gången jag satte igång en TV på väldigt länge, det är sjukt vad man missar. Men att se det här mästerskapet med norsk kommentator är väl lite sådär kan jag tycka. Tur att det bara är friidrott och inte fotboll

Fick hoppa in lite igår för att hjälpa till i buffén, det var ju ett bra tag sen man bar tallrikar men igår gick det undan. Hela jag luktade buffé efteråt och den lukten kan man nog inte få alltför många kompisar av. Idag har jag iallafall nytvättade kläder och nytvättat hår, ljuvligare än så kan man nog inte dofta haha! Någon som vill?  :D



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0