Hemlig vän

Efter två dagar ledigt från jobb möttes jag idag av en liten gåva från min hemlige vän, jag hittade lite godis i ett kuvert på kontoret adresserat till mig med hälsningen: "Godhet kommer från insidan"
Det tyckte jag var sjukt bra, precis min typ av humor... det hade lika gärna kommit från mig själv :)

Det känns som att vi har tagit oss tillbaka till lågstadiet men det här är absolut någonting som behövs i gruppen nu när vi är trötta och har hemlängtan, så den som kom på den här idén ska ha en stor eloge.

Så idag kände jag att det var dags för mig att göra ett move på den jag är hemlig vän till, fick en grymt bra idé och den dök upp från ingenstans.. tänk så fantasifull man kan vara ibland. Men, den här hemlige vännen verkar ha fler hemliga vänner... för den här personen har fått en massa andra saker som jag inte har gjort ;)

Annars har väl kvällen rullat på som vanligt, börjar bli riktigt dött i hallen nu men vi har ju ett par bra dagar kvar där vi kommer få mycket att göra. Men dagens plus går ändå till Christina som har kommit tillbaka till jobbet efter två veckor, kul att se henne på topp igen... jodåsåatt, vi är ju trots allt på toppen av världen!! :D




Vi ses snart!


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0