Lediga dagar!

Jahapp, nu har jag varit ledig i ett par dagar och det är nåt alldeles extra här på toppen av världen. Telefonen satt på laddning inatt och när jag satte igång den när jag vaknade "imorse" så var där lite missade samtal och ett gäng sms, slog på datorn och så kom där lite mail också. Ungefär så ser mina lediga dagar ut här på (återigen) toppen av världen :)
En princip jag ska införa i framtiden när jag blir stor, är att ha en jobbtelefon och en jobbmail

Men annars är allt toppen toppen toppen, har typ sovit hela dan och när jag väl tänkte vara lite duktig och sätta igång en tvätt så har såklart någon inte tagit ut sin tvätt än. Så typiskt, han/hon är säkert norsk!

Köpte förresten "riktiga" popcorn igår som ska lagas i gryta, ska bli spännande. De norska microvågsugnarna är inte riktigt upp till standard här, värsta budgetvarianterna där plattan inte går att rotera vilket gör att värmen blir ojämn. Köper man då micropop så blir bara halva påsen poppad, låter man den ligga inne lite extra blir dem brända. Norsk lösning?

Nää, nu ska jag leta upp en film jag ska kolla på ikväll... lite tråkigt att jag lämnade kvar min hårddisk i London men vadskamangöra, jag får helt enkelt leva med at utbudet är lite begränsat


Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0