Lördagkväll på toppen av världen!

Ja, det är ju inte vaaaarje dag!!

Helgen har kantats av utekvällar, lugna sådana.
I fredags hade vi en outing med barpersonalen, mycket trevligt att träffa alla utanför jobb och även om jobb är det enda vi har gemensamt så pratades det faktiskt INGENTING om jobb, det gillade jag!

Igår blev det Z, och för er som inte vet vad Z är för nåt så är det här byns höjdpunkt på lördagar! Det är långt ifrån utelivet man har sett genom tiderna men de är alltså norra Europas modernaste nattklubb (ta det med en nypa salt). Här blandar man sina strawberry daiquiris i förväg, behöver jag säga mer? Men det var trevligt igår med, precis som alla andra gånger... det handlar ju mest om vilka man är där med

Annars rullar livet på här, längtar hem förstås.. insåg häromdan att jag längtar hem hem hem till en viss del, men det är framförallt den svenska mentaliteten som man har saknat mest. Norska lösningar är inge bra lösningar, speciellt när det gäller leveranstider. Jag hoppas den här månaden går undan så man kan komma hem och varva ner efter intensiva 1,5 år utomlands. Men vilken upplevelse det har varit!! London har varit allt man har önskat sig och även om norrmännen är grottmänniskor så har det ändå varit bra här, jag ångrar inte en sekund att jag åkte iväg och med det så avslutar jag dagens inlägg


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0