Ojrå!

Ojrå, nästan 1½ vecka sen jag skrev här!
Har varit lite busy på jobbet den sista tiden, men nu är det verkligen inte mycket kvar alltså!
Igår hade vi avslutningsmiddag med alla avdelningsledare, det var hur trevligt som helst! Visst längtar jag hem mer än allt annat, men tänk så mycket man har hunnit med på den här korta tiden. Ibland känns det som att jag har jobbat med dessa människorna i minst ett år :)

Under middagen fick alla frågan om vad som var det bästa minnet vi har haft häruppe på "toppen av världen" ;)
Mitt bästa minne på plats nr 1 var att se seafoodbaren växa fram, men det finns så mycket annat som också förtjänar en plats nr 1. T ex krabbsafarin vi åkte på, alla fisketurer, utekvällar och fester... osv

... och just det, fotbollsturneringen där jag utsågs till turneringens bästa spelare! Det var också jäkligt kul, speciellt då när Johan spelade mittback och jämnade alla våra motståndare med marken, priceless :D

Det blir nog inte många fler uppdateringar härifrån, nästa gång kanske det blir hemma i Svedala... vem vet!

Kolla vad jag hittade på blocket.se nu på nattkvisten, grymt ball!
Undrar hur många kjoltyg man kan få på fall med en sån här på en random utekväll, säkert ett dussin




Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0