Snart dags att åka hjemme

Det ska bli så kul att komma hem!!

Idag var jag iallafall på gymmet med Philip, kändes grymt konstigt att träna igen efter sisådär 2 månaders uppehåll... sen vill jag inte påstå att jag var vidare seriös då heller men en sak är jag nog ganska säker på, jag kommer förmodligen inte träna på samma sätt som jag gjorde förut. Men en klapp på axeln ska jag ha, lyckades ju få upp 80 kg i bänkpress och det får vara godkänt den här gången med tanke på de norska matvanorna jag har och den norska sömnen jag får (dvs obefintlig!)

Annars har vi haft en liten fotbollsturnering inom Rica här på Mageröya, Nordkapphallen tog hem titeln i år och de har aldrig vunnit innan så i år skrev vi historia!! Jag skrev "vi" eftersom jag jobbar på Nordkapphallen, sen att jag spelade i ledelselaget tycker jag spelar mindre roll... hellre att bucklan kommer till hallen än att den hamnar på nåt kontor :)
Förresten så blev jag utsedd till turneringens bäste spelare, gissa om jag är nöjd :D

En påse clementiner här kostar 28 NKK och en påse päron kostar 27 NKK, kan ni fatta att jag nästan la 50 NKK på lite frukt? Norge är ett sjukt land, Norge är ett mycket sjukt land

Vi ses snart!


Chidde

Kommentarer
Postat av: angelica

jag längtar tills du kommer hem.

2009-08-07 @ 08:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0