2 miljoner tack!

Karusellen med Tiger Woods verkar inte ha ett slut, Aftonbladet skrev nyss att ett foto på herrn nu är värt 2 miljoner kronor. Jag har länge tyckt att det här var löjligt, men nu kan jag inte hålla mig från att beblanda mig i intresset :)

Mitt meddelande till Tiger ifall han skulle ha vägarna förbi chidde.blogg.se



Dear Tiger,
I just want you to know that a picture of you is now worth 2 million Swedish crowns so where ever you are, please take your yacht or private jet to London and find me, I need to take a picture of you and sell it to the highest bid. On your way here, bring a daily newspaper for proof of date

And please hurry up, I need the money urgently for some boxing day shopping


Best regards,
Your biggest fan


Sedär, om han nu dyker upp och jag lyckas sälja bilden till utropspris så ska jag kränga en Ferrari
Nu ska jag till gymmet som jag har lovat, so long!


Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-12-28 @ 15:14:57
Postat av: malin

hahahahaaaaaaaaaaaaa HAHAHAHAHA

2009-12-30 @ 01:26:29
URL: http://walins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0