Hej blogg

Det är väl snart dags att ändra rubriken till den här bloggen för den kommer nog aldrig att matcha Blondinbellas sidträffar, till att börja med så är jag inte alls lika instressant.. men sen har jag inte heller drivkraften att uppdatera bloggen ett par ggr per dag. Om någon har en idé på en schysst rubrik, just shoot :)

Imorgon är en stor dag, då är jag ledig från jobbet och jag tänkte behandla mig själv (jmfr engelskans: treat myself) med lite sushi, sen ska jag iväg på en romprovning på Rockwell där jag har jobbat innan. Det börjar kännas konstigt att gå in där nu för alla jag jobbade med på den tiden då det begav sig har i stort sett slutat, när Julia slutar där inomkort finns det ingen anledning att "gå in och säga hej" längre.. det är ju inte Hilton Malmö City direkt där det alltid finns ett bekant ansikte

Efter romprovningen imorgon väntar ett annat prov, mer om det nästa gång... ;)



Chidde


Kommentarer
Postat av: Angelica

hmmm... treat yourself? låter som något helt annat...

2009-12-03 @ 11:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0