!seen julstämning

Jag måste säga att julen känns mer och mer betydelselös för varje år som går, förr firades den alltid med en tillställning och den tillställningen brukade nästan alltid vara hemma hos oss med jultomte och allt, men med åren så började det gå lite snett, vi blev för gamla

Nu vet jag precis hur du tänker, och jo.. man kan visst det bli för gammal för julen men det behöver inte betyda att man kan bli pånyttfödd igen. Inte för att jag firar Kristi himmelfärdsdag heller, jag menar mer när jag i framtiden bildar min egen familj med egna barn.. då kan nog julen få tillbaka sitt syfte

Så länge jag är ungkarl och befinner mig i ingenmansland så känns det bara skönt att slippa julstressen, nu framstår jag som en typisk bitter människa som är helt emot julen men så är inte fallet, julen är fortfarande trevlig.. den tar bara inte lika stor plats som den gjorde förr :)



Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0