Chidde bang bang back in town!

Sådärja, då var man tillbaka i London... och då får jag tacka alla som har gjort min vecka. Hemresan var minst sagt dramatisk, hade jag inte varit ute i god tid hade jag ju missat mitt flyg. Det hade nämligen skett en olycka och tågen stod stilla från Malmö till Svågertorp, efter lite ersättningsbussar, förvirringar, väntetider så kom jag fram till slut och kunde pusta ut! Lite spänning i tillvaron skadar ju aldrig :)

Nu ska vi se, lite höjdpunkter från min vecka var ju min dag i Malmö där jag fick träffa mina gamla kollegor, filmkvällen hos Angelica (tusen år sen vi sågs?), luncherna och drinkarna med Björn, träningarna med Fille, umgänget med Olsson, Sara, Emily och Tess... sist men inte minst, lunch/fika/stan med Lina... dock lite synd att jag aldrig hann spika middagen med hennes föräldrar, det hade man ju velat göra. Jag kan nämligen sitta här och skriva en hel dag och förklara för er om hur Linas föräldrar och hennes familj är, men för att fatta mig kort så är det en plats de får alla att känna sig välkomna ♥

Lite bilder från veckan, gamla som nya ;)


Lasse



Fanny ♥ (som f.ö ska sluta röka)



Lasse Jr och Lina, han är förresten mycket skäggigare nuförtiden



Bästa bilden nånsin på mig och Angelica, hennes student 2004 :)



Tess, Emily, Sara (värt att notera: de två sistnämnda kom 20 min försent till vår fika)
De fick kvarsittning på Chiddes hårda skola, tid är pengar mina vänner



Jag och Örn ;)



Hrm, hade ingen bra bild på Björn i mitt bildarkiv... men jag hittade en på google


Läggdags nu då, imorgon är det dim sum med syrran och sen blir det jobb på kvällen. HÖRS!!


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0