Fitness First Baker street

Ja, det är på det gymmet den där Chidde tränar... försöker iallafall.
Idag ska jag nog dit, vädret är fint och förhoppningsvis står "min" bil på samma ställe så jag kan knäppa en bra bild på den i solsken, förra bilderna gör inte bilen rättvis tycker jag

När jag promenixade till jobbet en dag så träffade jag på två instruktörer på gymmet, de höll varandra i handen! Gulligt, men då innebär det också att de är tillsammans, ännu mer gulligt... men vänta nu här, är inte det lite tråkigt? Jobba på samma ställe, vilket antagligen innebär samma tider... i det här fallet på ett gym, vilket måste betyda att de antagligen har samma genuina intresse för kost & träning. Extremt tråkigt tycker jag, undrar om de bor ihop?
Jag hade fått panik eftersom jag är en person som måste ha nåt som är mitt eget ibland, när jag t ex kollar på Champions League-final med grabbarna så vill man ju inte ha sin fruga där, sorry darling men så funkar det. Samtidigt hade jag respekterat henne när hon vill ha gossipkväll med sina vänner och då får ju jag försvinna på nåt vis, mer än rätt... ge och ta.

Som tur är så finns det ju människor som trivs med det här och föredrar en kopia av sig själv, alla är vi olika och det är vi glada för. Men det är ändå lite svårt för mig att förstå eftersom jag inte är den typen, men jag försöker så gott jag kan :)
Själv hade jag ju hellre föredragit en tjejig tjej som är motsatsen till mig själv och är allt annat jag inte är och tycker om allt annat jag inte tycker om, vilken upplevelse det hade varit för oss båda. Sen får hon gärna vara bra på det jag är dålig på och vice versa. Ptja, sen kommer vi fram till det största frågetecknet... var hittar man den här personen tro? :D

Nää, om man skulle ta sig i kragen nu och ta tag i dagen. Hittade förresten en gammal bild på mig själv från en sommar hemma hos Björn när vi hade thaikväll. Kan inte minnas vilken sommar det var, men formen var fortfarande helt okej med bra axlar, bra separationer och rätt vaskulär


Varför måste man tvunget bli gammal, fetklen och blek?



Chidde

Kommentarer
Postat av: lisette

Det är bra, kämåa på med håret. jag var faktiskt och klippte mig i november och börja nästan och gråta, då lägger frisören handen på axlen och säger "det ska vara roligt att klippa sig" så jag fick en snugg frisyr i samma längd. :D i'm still going strong. Över brösten!!



Och blek och fetklen kan jag aldrig tänka dig i. Den är inte riktigt din outfit!

2009-03-03 @ 01:38:25
URL: http://lindhekepp.blogspot.com
Postat av: lisette

AB0u-RmAA1M/SYrp9LD8EaI/AAAAAAAAAIw/aBgbATlMnAk/s1600-h/Bild+196.jpg" rel="nofollow">http://1.bp.blogspot.com/AB0u-RmAA1M/SYrp9LD8EaI/AAAAAAAAAIw/aBgbATlMnAk/s1600-h/Bild+196.jpg



vi bytar, du får denna om jag får en av dig! jag är väldigt nyfiken faktiskt.

2009-03-03 @ 01:41:11
URL: http://lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0