Home sweet home!

Sådärja nu var man hemma i Sverige!

Alldeles för många förändringar att skriva om just nu, så jag får ta det i bitar när jag har tid över. Jag har ju bättre saker för mig än att blogga nu när jag är hemma, tid är pengar mina vänner!

Jag blev tydligen utmanad av Christina och utmaningar, det gillar jag. Här har vi reglerna:

  • Länka till personen som utmanat dej.
  • Skriv sju sanningar om dej själv.
  • Utmana sju andra personer.
  • Skriv en kommentar i deras blogg, så de vet om att de är utmanade.

1. Jag vet inte om jag kan skrapa ihop 7 andra bloggare som jag "känner", så det kan nog hända att jag länkar till bloggar jag har läst eller brukar läsa

2. Även om jag har ett jobb jag trivs med så har jag en dålig vana att alltid hålla ett öga på arbetsmarknaden för andra jobb och möjligheter. Jag får myror i byxorna väldigt lätt och jag har nog aldrig stannat på ett och samma ställe eller position i över ett år

3. Jag gillar att skoja med folk, ibland gör jag det så ofta så att människor i min omgivning aldrig tar mig på allvar när jag försöker vara allvarlig

4. Jag betalar en massa pengar för mitt gymkort som jag inte använder. Jag gör mitt bästa men det dyker alltid upp en löjlig anledning till att inte gå, men sanningen är att jag har tappat så mycket kroppsmässigt och styrkemässigt under det senaste året och driftkraften är helt slut

5. Jag har ormskräck, det var värre när jag var liten... då var jag t.o.m rädd för maskar. Ni vet såna som ligger överallt på marken när det har regnat, men det har faktiskt blivit mkt bättre med det.... ormar fixar jag fortfarande inte dock

6. Helst skulle jag vilja skicka den här utmaningen till Blondinbella, men hon har säkert för mycket att göra för att ens lägga energi på det här. Sen var det som sagt 7 utmanare och det har jag redan, men Isabelle, Isabella eller vad du heter... jag kan trösta dig med att du hade fått stå med om det hade funnits plats för en till

7. Ingen är gladare än jag över min hästsvans som äntligen är fullbordad efter två års väntan

Jag utmanar:

Ditte 
om livet i London, orättvisor, fotboll etc

Malin
om allt som är rosa, foto, utbildning, kläder, innebandy och sin pojkvän

Anna
om kombolivet i Umeå, djurrätt, katter osv...

Angelica
om studier, fest, alkohol och ännu mer fest

Amy
om livet, träning och diet. Följ hennes resa från 90 kg och neråt

Matilda
om kineser och livet i allmänhet

Ingrid
om London, men mest om hennes jobb som personlig assistent åt handikappade. Mycket läsvärd!



Nu ska jag ut i Helsingborg, ha det bra mina vänner!


Tjärlek
Chidde


Kommentarer
Postat av: angelica

för det första visste jag inte att du läste min blogg. för det andra tycker jag det är skitkul att du beskriver min blogg som "studier, fest, alkohol och ännu mer fest". (Livet är en fest, you know. Och jag skriver om mitt liv... Haha!). För det tredje är jag skitsur för att du inte har ringt mig när du är i sverige. Nu ska jag kurera min bakfylla innan det är dags för min femte fylla på åtta dagar.

2009-02-07 @ 12:36:10
URL: http://angeelicasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0