Kompisar!

Idag la jag till lite bloggar som skrivs av nära och kära, eller bara såna jag tycker är intressanta. Länkarna hittar ni på min sida till höger (gäller bara om jag inte ändrar designen, annars vänster)

Bli nu inte förvånad om du råkar hitta ditt namn på listan, det betyder helt enkelt bara att jag brukar följa ditt liv när jag själv inte har nåt ;)

Idag var det första dagen på jobbet igen efter lite semester, för att hålla Hilton Malmö City-lågan vid liv så postar jag härmed två signature låtar som spelades flitigt. Det har varit mycket tjat om Hilton Malmö City den sista tiden, jag vet... men en sak är viktig mina vänner, man ska aldrig glömma vart man kommer ifrån!! Gänget jag jobbade var nåt utöver det vanliga, både som individer var för sig och som en grupp tillsammans... det är svårt att förklara stämningen för en som inte var en del av vårt väloljade maskineri



Brian McKnight - Back at one
 



Queen - I want to break free



Godnatt allesammans, och tack för mig!


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0