Ledig dag

Kommenterat

Postat av: lisette

är håret långt nu? ;)



Håret är mycket långt nu Lisette :)
Men där é fortfarande en del kvar att jobba på innan jag är på samma nivå som du c",)~

Vad har annars hänt de senaste dagarna då, uhm jo... just det, jag har faktiskt tränat och det är mycket duktigt av mig. Anledningen till det var att jag skulle ta en bild på min drömbil, man har ju kartlagt den redan och vet precis var den brukar stå, i det här fallet brukar den stå på vägen till gymmet. Men till min stora förvåning häromdan så stod där EN TILL lite längre bort, i det ljusblåa utförandet... hur grymt är inte det, fast jag tycker fortfarande den beige'a är snyggare

Var på Hyde Park och flairade litegrann idag, det var ett tag sen om man säger så och sista anmälningsdagen till SM-kvalet är den siste februari. Som det känns nu så känner jag inte för att vara med även om jag har blivit mycket bättre jämfört med förra året, problemet ligger i att jag är ledig på kvalet... men finalen är i Stockholm i år och om jag nu kommer vidare (vilket är ett projekt i sig) så kommer det bli mycket meck, då siktar jag hellre på att vara med den dagen jag väljer att flytta hem till Sverige igen, när det nu blir :)
Frågan är om jag fortfarande kommer jobba inom barbranschen då, ja det vet man ju inte heller

Nog om det, låt oss gå tillbaka till bilen nu, första bilden är på den beige'a utan snötäcke... andra bilden är på den blåa






SÅÅÅÅ SNYGG!!!


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0