Malmö & 5 snabba frågor

5 snabba frågor
Knyckte frågeställningen från förstasidan och svarade på dem

1. Vem har du som bloggförebild?
   
Blondinbella

2. Vilken bloggkategori skulle du säga att din blogg tillhör?
   
Har ingen koll på vilka kategorier det finns

3. Vilka är dina tre favoritbloggar?
    Min egen, Blondinbellas och... ingen mer

4. Vad är det bästa med att blogga?
    Att komma ihåg vad som hände igår

5. Vad är ditt mål med bloggandet?
   
Att min blogg ska få lika många unika träffar som Blondinbellas


Idag har jag varit och tränat med Fille på Träningsakademin i Helsingborg, det är styrketräningen som har fört oss samman ända från dag 1. År 2005 gjorde vi ett kanonpass ihop, då jag hade min formtopp... nu 3,5 år senare har jag blivit blek och klen men då har jag också haft lite andra prioriteringar under resans gång. Det var iallafall trevligt att få umgås lite.

Efter gymmet åkte jag till Malmö för att träffa mina forna kollegor, Fanny blev jätteglad av att se mig och jag blev jätteglad av att se Fanny för idag var ju hennes födelsedag! Alla var mer eller mindre förvånade över att jag kom in förutom Lasse, för han visste att jag skulle komma... vi skulle ju fika ;)
Som jag fick vänta på den gamle, han tog sån tid... så jag trampade iväg till receptionen för att växla ett par ord med Lottie, ptja... vad ska man säga, allting verkar vara sig likt.... Lottie är ju lika vacker som förr :D

Sen kom Lasseman och så gick vi iväg, på vägen träffade vi Lasse Jr (en f.d kollega han också) från ingenstans och han hängde ju med på vår fika. Vår s.k "fika" blev ju musslor med pommes haha! Lite udda, men det var gott

Efter det gick jag upp till André på kalas, han fyller nämligen också år idag.. och han råkar också vara en f.d kollega. En trevlig liten skara med folk, jag hann precis komma till presentöppningen och det är det bästa som finns på ett kalas, att få se vad födelsedagsbarnet har fått för gåvor.

Det var jättekul att se er allihopa idag igen, och jag har saknat er under hela min vistelse i London... jag åkte med en tår i ögat och lite vax i örat (hihihi!) ska ni veta, men jag ångrar inget... jag hade antagligen fått abstinensbesvär ifall jag stannade. Å andra sidan är jag SÅ glad för London just nu så... skål på det :D


Kärlek
Chidde


Lite jämförelsebilder, det syns ju helt klart att jag var fylligare förut...
men man kan ju inte vara ung förevigt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0