Weekend i Helsingborg

Då har man avverkat sin helg hemma i Helsingborg och man kan väl säga att allt mer eller mindre i sin ordning.
I fredags var jag på PL13 en snabb sväng och hälsade på Emily som jobbade som bar back, liten och nätt tjej i en hårdrocksbar... varit där i 2 år snart vid sidan av sina studier, SÅ kul :)

Efter den lilla rundan i stan blev det en visit hemma hos Tezz, en märkbart berusad Sara var där också. Jo det var hon, senast jag träffade Sara öht var nog sen 1800 frös ihjäl och hon presenterar sig genom att kasta billigt läppglans på mig och Olsson från balkongen. Mycket modigt, och inte nog med det så ville hon att vi skulle plocka upp den åt henne igen. Mycket trevlig kväll, många gamla minnen :)

På lördagen var jag hos Wai och spelade Guitar Hero med hans flickvän och lillebror. Jag lirade i samma liga som hans flickvän för vi var usla på det, medans Wai lirade i samma liga som hans lillebror. Den som var bäst var dock Kevin (hans lillebror), går i 5:an och man kan nästan tro att Guitar Hero är hans heltidsjobb, eller rockstar. Efter ett gäng låtar började jag dock spela upp mig rejält, gick från easy till medium.... slå det!!

Efter det drog jag till stan för att möta Angelica och hennes vänner, de skulle på efterfest hemma hos henne och ptja, varför inte hänga på. Första gången jag är hemma hos Angelica sen hon flyttade och hennes vardagsrum såg ut som ett flyktingsläger med extra sängar och madrasser. Det är nog inte första gången hon har haft efterfest den här veckan
Jag fick också träffa hennes storasyster för första gången, hon presenterade sig som Linda och jag presenterade mig som Chidde. Sen säger hon: Det är du som känner Jon!!!

Kul, här träffar jag en för mig helt okänd tjej och hon vet precis vilka jag känner och inte känner... men det är mycket riktigt, efter att ha gått igenom ett par beskrivningar så visar det sig att jag visst det känner Jon :)

Förresten så måste man bara älska den här bilden, nyår 2006


Chidde, Sara och Olsson... bästa trion nånsin!




Kärlek
Chidde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0