2009

Gott nytt år allesammans!

Nytt år och nya möjligheter, vad mer kan man begära?
Jag har stora förväntningar i år och jag hoppas på att 2009 kan leva upp till dem, mer om det senare!
Ett av mina löften i år är att jag ska börja träna och bli hälsosam igen, så vi får se hur det kommer bli med det! Det kommer antagligen hålla en vecka eller två :)

Än en gång, GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton därhemma, vi ses snart och jag saknar er alla :)


Chidde


(vissa uppdateringar kommer att ske på engelska så mina nya vänner i London också kan förstå)



Happy new year everybody!

New year and new opportunities, what else can you ask for?
I have big expectations this year and I hope that 2009 can live 'em up, more about that later!
One of my promises is to start working out and be healthy again, so we'll see how that will turn out. It will probably last one week or two :)

Once again, HAPPY NEW YEAR! I hope you had a pleasant New Years Eve back home, I'll see you soon and  I miss you all :)


Chidde

(some updates will be in english so my new friends in London can understand as well)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0