Ännu en dag i Nordkapp

Idag var nog en av de längsta dagarna här i Nordkapp, satt uppe till sent för att titta på när Astrid skulle packa sin resväska och åka hem. Tanken var väl att jag skulle upp nästa morgon och säga hejdå men jag missade henne med nån minut, fast jag hann komma ut och vinka iallafall :D
Idag var man ju lagom pigg på jobbet men jag tog mig igenom dagen med bravur ändå, kom till och med på en idé som skulle kunna ge baren en liten boost i försäljningen så helt värdelös var jag inte idag

Enligt facebook så fyller Lina år idag, och jag är helt säker på att hon gör det på riktigt också. Jag känner mig som en dålig vän, jag visste att det var på sommaren nån gång... men jag visste inte att det skulle vara idag. Det som är så bra med Lina är att vi åtminstone har en sak gemensamt, ingen av oss är hemma så ingen behöver heller känna nån ångest av att inte höra av sig mer än nödvändigt, ibland inte ens det haha... :) 

Kolla in den sexiga bilden på limpan som jag har snott på facebook, lägg dock märke till världens fulaste shorts



Fan vad jag saknar att se dig!! Hoppas du har det bra i Frankrike och att du får en härlig födelsedag!!


Nu ska jag nog sova så jag kommer upp imorgon, godnatt!



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0