Sisådär dagen efter

Dagen efter här på Nordkapp är förmodligen de bästa dagarna, igår var det en strålande sol och idag är det mulet. Men det som är bra här är att allting kan skifta på en timme, speciellt när det gäller att gå från mulet till midnattssol

Igår var det ju grillfest hemma hos Johan, hans vänner från Kiruna hade ringt honom på fyllan och frågat hur långt det var till Nordkapp och inte trodde han att dem skulle komma, men hit kom dem :)
Jag hade väl egentligen tänkt jobba till 23 men det blev en kort dag igår, idag är dock fortfarande lite osäkert... ska man gå på dagsmötet eller ska man spela fotboll med spanjorerna? Hrm hrm hrm...

Men innan dess får jag nog fundera på hur man ska reda ut gårkvällens bus. Mitt motto är väl lite att man måste kunna skämta om det för att förhålla sig till det

Knäppte bara en bild igår och det var på Pelle, Diego och Hugo som precis hade fått fisk


Jag börjar nog få lite hemlängtan nu... men men, det är ju inte långt kvar nu och man har ju varit hemifrån längre än så :)
Tråkigt att jag missar Helsingborgsfestivalen bara


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0