Easy come easy go

Att jag håller på att söka ett nytt jobb är väl ingen större hemlighet, skickade in mitt CV på en annons i fredags i igår blev jag kontaktad. De ringde lite olägligt om man säger så, höll på att vinna på Atlantic Quest så det var ju spännande till max! Uppfattade inte riktigt vilken tid vi skulle träffas, jag försökte ringa tillbaka utan svar... Idag ringde de mig kl 12 och då undrade jag om vi kom överens om en tid, jo... det gjorde vi ju. 11.30
Frågade om vi inte kunde ta intervjun på eftermiddagen istället, men då kunde de inte och nu ska de återkomma. Frågan är, kommer dem återkomma? :(
Värt att notera är att annonsen hade ca 2500 sidvisningar, vilket gör situationen ännu mer synd. Att de ringde just mitt CV av alla andra som skickat in är ju en bedrift i sig och så klantar man till det så, bra bajsat Bruno.

Anyway, satt och spelade spelet på kvällen igen... och telefonen ringer *woho*
Tyvärr var det ju inte dem som ringde igen, men det var ett annat jobb som jag sökte. Misstaget gör man ju inte om igen, papper och penna kvickt som fan och på torsdag kl 11 ska jag alltså befinna mig på Andaz 
Stället i sig ser rätt tråkigt ut på bilderna, men man vet ju aldrig förräns man är där... sen talar ju inte bilderna om vilka dineros det handlar om heller, spännande ska det iallafall bli!

Det har varit rätt schysst väder i London de senaste dagarna, tråkigt att skönheten stod i skuggan... jag som ville ha en bra bild i solskenet


Brumbrumbrum!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0