Hauhau!

Just nu är London mer och mer spännande för varje dag som går, jag kan knappt bärga mig!
Om 10 dagar byter jag uniform, jag kommer ha vit skjorta med en ful väst och en ännu fulare slips.

Pratade med Andreas idag (min fd bar manager), han håller just nu på att organisera allting i baren han ska starta i Angel/Islington. När allting är ordnat så ska jag komma dit och hälsa på, dricka lite drinkar ;)
Tanken var att jag skulle börja där, men ägaren tyckte inte att jag passade in så det var lite synd. Inget att hänga läpp för, allt händer av en anledning... 

Just nu ser jag bara framemot mitt nya jobb, var på huvudkontoret häromdan och lämnade mina papper. Alltså... det där kontoret, stackars dam som sitter i växeln... telefonen ringer KONSTANT. Nu väntar jag bara på lite papper som ska skrivas på, sen börjar jag den 6:e april med en induction day (välkomstdag)

Brrrrrrrr, nervöst eller?!
Nej, inte alls... man har ju varit med förr

Imorgon ska jag vara riktigt busig och göra nåt jag aldrig har gjort, hauhauhau!
Det är emot mina principer, men... ibland måste man tänka på sin egen situation

Läggdags, ciao!


Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0