Jobb & karriär

En liten snabb uppdatering nu då mina vänner!!

Det går inte riktigt min väg just nu, tjänsten som Bar Supervisor på Rockwell är nu tillsatt. Jag var rätt säker på att jag skulle bli tillfrågad, men det blev jag alltså aldrig... på ett sätt känns det bittert, eftersom det betyder att ledningen inte anser att jag besitter erfarenheterna som krävs. Tittar man på alla supervisors vi har idag så kan jag med handen på hjärtat säga att min kunskap ligger på en annan nivå.

Snubben de har anställt nu ska alltså vara Bar Supervisor, min chef alltså. Personligen skulle jag sätta honom som en medioker bartender som har potentialen till att bli duktig inom 3 månader. Men nu är det istället han som ska säga till mig vad jag ska göra. Jag är ledsen, men så funkar inte Chidde bang bang... jag kan helt enkelt inte fortsätta på stället, jag hade varit helt okej med situationen om det kom in en grym kille men det här är bara löjligt.

Sen är det inte heller säkert att jag hade tagit erbjudandet heller med tanke på vilka pengar de erbjuder, det är knappt så att man har råd att köpa toalettpapper för att torka sig med. Men om jag hade fått en förfrågan hade jag såklart förhandlat om lönen, det är en sak att bli promoted... sen tillhör det ekonomiska en annan historia, men nu fick jag ju inte ens en förfrågan so why bother, usch så bittert det lät :)
Faktum är att jag är det litegrann, jag hade absolut känt annorlunda om de gav mig ett erbjudande som jag tackar nej till, som sen går vidare till en annan.

Men men, nog om det... imorgon kl 11 väntar en intervju på Liverpool street. Steve känner till stället och tydligen ska de ha ett väldigt trevligt (läs: poshigt) klientel, det får man ju hoppas :)
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt mina vänner, speciellt ni som hade tänkt komma och hälsa på mig... jag kommer med all sannolikhet inte att jobba kvar om det inte är så att ni tänkt hälsa på NU, typ

Däremot får vi prisa dem som har lyckats komma på en drink (eller hrm, rättare sagt... ett gäng drinkar)


Mina damer och herrar, Ditte och Amelie representing!! 
OBS! Notera att drinken Ditte (till vänster) håller i är en alkoholfri drink, hon kunde inte dricka sprit denna afton pga ett smittovirus hon bar på, men tro inte att du är mindre värd för det Ditte.. vi tycker om dig lika mycket ändå


Kommentarer
Postat av: Ditte

Hur blev en infektion i armen ett smittovirus? Jag har inte fått HIV än kära du : )

2009-03-05 @ 14:49:36
URL: http://dittee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0