Provjobb

Söndag brukar vara en ledig dag, men för den flitige så betydde det provjobb. För nu är det typ dags att röra på mig, det är inte ens roligt på Rockwell längre och jag är inte alls happy. Alla i personalen är väldigt trötta, jag är också trött men jag är inte på sämre humör för det!! Tycker bara det har blivit så dålig stämning rent allmänt på sistone

Men idag var jag och kollade in ett annat ställe, det är en av Gordon Ramsays fine dining restauranger. De öppnade i september förra året och nu behöver de alltså min expertis bakom baren. Det är i mina ögon ett rätt litet ställe jämfört med Rockwell, men på en söndag jobbar det alltså 9-10 personer... och då är det ändå brist på personal :)
Anyway, vi får se hur det blir... jag har lite andra planer på G också nämligen ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fan vad kul det låter hoppas det gick bra =) håller på dig =)

2009-03-19 @ 00:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0