Tadaaa!

Ursäkta den dåliga uppdateringen mina vänner, har haft en del att stå i den sista tiden... det är väl egentligen ingen ursäkt men nånting måste man ju hitta på ;)

Det har varit fullt upp med jobbsökande, har fått ett konkret jobberbjudande som jag förmodligen kommer ta om inget annat dyker upp, det känns mycket bra... och det här kommer ge en bra skjuts på mitt CV. Jag ska bara till huvudkontoret och visa mitt pass imorgon som bevisar att jag är EU-medlem, sen är vi redo att börja så fort uppsägningstiden går ut *spännande*
Men innan dess ska jag provjobba på ett annat ställe och se hur det känns där, det ser ganska ballt ut på bilderna och det måste kollas upp... även om jag mer eller mindre har bestämt mig till 90%

Nu till det sorgliga, det är endast ett fåtal som vet om att jag ska sluta på Rockwell och jag kommer inte längre vara en del av "gänget", iallafall av det som är kvar. Men jag tror att det kommer bli en spännande tid där framöver med ny personal och friska fläktar, jag orkar bara inte den karusellen en gång till. Stället har en stor potential om de kan få bitarna att falla på plats, men det känns bara som att jag står och trampar på samma ställe om jag stannar kvar... tid är pengar mina vänner

Bortsett från det känner jag bara en enorm lättnad över att min sista dag är nära, mycket nära :)


Julia, Chidde, Nina, Tristan, Alex, Duran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0