Champions League

Idag köpte jag mig en pizza från Strada för att avnjuta kvällens fotbollsmatch Chelsea - Barcelona
Kostade mig £10, vilket är ett jäkligt saftigt pris för en facking pizza... men det fick gå för det var den värd!!

Mer valuta för den kunde man ju inte heller få med tanke på att Barcelona nu är vidare till final!!
Det har varit sjukt jämt mellan Barcelona och Chelsea, det skiljde bara ett hårstrå... och även om jag inte är ett stort fan av Chelsea så lider jag med dem i år eftersom de förtjänar att vara i final, men så är fotbollen... och turen låg hos Barcelona denna afton.

I Nou Camp förra omgången var det mycket Barcelona, men då var också Petr Cech en klippa i målet. Ikväll på Stamford Bridge var det mycket Chelsea och de hade lika gärna gjort 2-3 mål om inte fler. Två handssituationer i straffområdet bortdömda, den ena solklarare än den andra + ett par farliga målchanser som Valdes räddade

Kvällens lirare måste ändå vara Iniesta och Pique tycker jag, Iniesta för det avgörande målet och Pique för att han lekte anfallare i slutskedet av matchen.. så kul att se :)
Nu får vi hoppas på att Barcelona tar hem det här, ett par spelare borta dock.... så nu gäller det att Messi har en bra dag :)

Eto'o måste hitta sig själv också, han var fan ett skämt idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0