Love at first sight

Dags för ett svenskt inlägg för mina vänner i Svedala! Tänkte börja min uppdatering med att jag saknar er allihopa därhemma, har börjat få lite hemlängtan nu faktiskt... men vafan, jobbsituationen därhemma lär ju se dyster ut nu med tanke på krisen så jag får nog jäsa här lite till

Jo, igår... när jag var på väg hem... hände det äntligen nånting roligt
På 25 meters avstånd såg jag en blond fara, på 10 meters avstånd kunde jag fastställa att hon var i min egen ålder, alltså 25 då :)
Jag måste säga att hon såg ganska fräsch ut för att vara 25 år hauhau!
Vi swischade förbi varandra, så tänkte jag... nä jag måste ju vända mig om för att kolla in henne en gång till... och sånt kan man ju inte göra direkt för då blir det uppenbart. Så jag väntade in rätt läge... inte nu, inte nu, inte nu... men NU!!! Jo vad händer, hon vände sig om samtidigt!

"It's our destiny..." - Hiro Nakamura

Så jag vände mig om illa kvickt och ökade takten haha, oooops... busted!
Nu undrar ni säkert hur jag kunde se att hon var i 25 årsåldern, och det är ganska enkelt. Hennes höftben såg väldigt mogna ut, vilket är ett tecken på att hon är redo för att fortplanta sig.

Anyway, det är ju bara mina spekulationer. Hon kunde lika gärna varit en tvåbarnsmamma och håller på att reda ut sin 3:e skilsmässa, vem vet? Det är ju trots allt London



Chidde



Kommentarer
Postat av: Anno

Det känns tryggt att veta att du är samma gamla chiddo ;)

2009-05-06 @ 22:32:01
Postat av: Anonym

haha, du är knäpp. men jag tycker om dig ändå. och jag tycker att du ska komma hem till mig snart! haj!

2009-05-07 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0