Oooops!

Nu måste jag ursäkta mina oregelbundna uppdateringar igen, vips så har det gått två veckor!
Det är nog bara att inse, den här bloggen lär aldrig bli lika poppis som Blondinbellas... för det första så har jag nog inte samma driv att blogga, för det andra så finns det faktiskt ingen tid till då jag har lite andra intressen... och för det sista, jag är inte Blondinbella ;)

Vad har hänt de senaste två veckorna egentligen?
Jag har hunnit med en oplanerad blixtvisit i Sverige, min käre mor åkte akut in på sjukhus så jag var tvungen att åka hem och ta en titt. Det låter allvarligt och det var det också, men hon mår bra nu och återhämtar sig sakta men säkert

Jag har också hunnit ha lite besök här, David kom över med sin pappa för att kolla på Arsenal - Stoke city och så passade dem på att hälsa på mig :)
De gick på matchen och sen hälsade dem på mig på jobbet, Ditte och Amelie kom också! Det var längesen Piff och Puff kom och provade mina drinkar, det var ju andra bananer när man jobbade i West End... centralt och bra, en avslappnad bar och framförallt... en avslappnad Chidde.

Jag insåg förresten en mycket viktig sak när de var här, jag har faktiskt inte hälsat på nån utav dem... vilket känns dåligt. Jag hade faktiskt ingen ursäkt till det, men på torsdag eller fredag ska jag iallafall offra lite tid till lite studiebesök... Ditte drar ju snart hem och vi har inte ens betat av en utgång

Nu måste jag lägga mig, skriver mer imorgon!!


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0