Superduperledig!!

Idag är man ju ledig, vaknade upp kl 12! Riktigt skönt att inte behöva ställa klockan, men samtidigt vill man ju inte sovabort dagen så jag gick upp fast jag var rätt trött!!

Jag inledde dagen med lite flairing, sen blev det sushi deluxe!
Ikväll (eller rättare sagt, när jag har blogga klart!) så blir det pubmat, tänkte åka till Liverpool street och hälsa på krullet. Jag sa att jag skulle komma in på torsdag eller fredag... så det var väl dags :)

Fick samtal från Norge idag, stället är helt klart intressant... men är jag beredd att lämna London?
Nordkapp är inte lika glamöröst som London, det kan vi ju komma överens om... men utvecklingsmöjligheterna verkar vara schyssta, pengarna verkar helt okej också med tanke på att mat och boende är fixat

Brrrr... beslutsångest!! Nu behöver jag lite åsikter

Förutom "Tid är pengar" så brukar jag också säga att man aldrig ska fatta viktiga beslut på tom mage, så jag får återkomma efter en rejäl pubburgare och en cola :D


Chidde

Kommentarer
Postat av: angelica

ta norge.

2009-05-28 @ 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0