Back to work!

Ikväll är man på jobbet igen efter två dagars ledigt, har fortfarande lite ont i fötterna men det börjar gå över nu så jag gissar väl på att kroppen börjar vänja sig vid att "jobba" nu. Mitt intryck hittills är bra, jag trivs med de flesta som jag jobbar med.. självklart kan man inte tycka om alla, men rent generellt så är det ett schysst gäng som jag gott kan leva med.. ett tag ;)

Nu befinner jag ju mig trots allt i möjligheternas stad så det skulle inte vara hela världen ifall jag skulle tröttna, här finns ju så mycket annat att välja på och hade blogg.se haft en "gilla"-knapp som facebook så hade jag nog "gillat" det här inlägget :D

Stryka kläder, gå till posten, laga mat och lite annat innan jag börjar... so long!



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0