Första dagarna i London

Japps, första dagarna är nu avverkade!
Omställningen kändes lite ovan såklart, det senaste halvåret har jag ju bott i en håla i norra Norge och sen har jag gått hemma i Helsingborg i två månader utan att ha lyft ett finger och nu helt plötsligt är man åter tillbaka till hetluften i London.

Men säg 1-2 månader, sen är jag nog med i gejmet!

Igår fick jag ett varmt välkomnande av mina kollegor, det har börjat en bunte med nytt folk sen jag åkte och de visste redan vem jag var så det behövdes knappast nån presentation. De visste t.o.m om vad jag har gjort och var jag kommer ifrån så nu är jag ett steg närmare till att bli kändis :)
Under veckan kommer jag nog träffa en handfull nya kollegor till, så det ser jag framemot

Hoppas ni har det bra därhemma, för här är det super! :D
Det är till och med sensommarväder här typ, och folk klagar på att det börjar bli kallt.. hallåja?



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0