Mariah Carey

För ett tag sen skrev Aftonbladet om Mariah Carey's något "mulliga" kropp här och det känns om att de inte hittade nåt vettigare att skriva om, vilket är bra mycket nära sanningen när det gäller Aftonbladet. Läsare har de gott om iallafall, såna som jag går ju in där och läser rätt frekvent.. bara det säger kanske lite om hur "vettig" jag är :)

Mariah Carey är och har varit en fantastisk artist, hon må vara en diva... men fortfarande fantastisk. Hon har kommit bra mycket längre än många och jag har själv svårt och tro att våra svenska Idol-talanger ens skulle komma i närheten av hennes status. Kan ni se det här hos Calle Kristiansson? Knappast

Nu menar säkert många att Mariah Carey sjunger falsk etc, men so what? Damen föddes som en stjärna och då behöver hon inte kunna spela gitarr och ha en intressant sångröst för att komma långt. Jag tvivlar t.o.m på att Mariette Hansson skulle komma dit även om hennes ansiktsdrag påminner lite om Mariah Carey :)

Men till min poäng med inlägget nu, det känns som att samhället inte tillåter att våra 90-talsstjärnor håller på att åldras. "Acceptera" kanske är ett bättre ordval än "tillåta", jag vet inte..  välj själv
Jag tycker att Mariah Carey ser bättre ut än aldrig förr, att hon sen enligt artikeln menar att hon trivs med det gör mig glad. Många tonårstjejer har ju faktiskt henne som en förebild fortfarande



Chidde



Visst är hon vacker?


Kommentarer
Postat av: angie

jag håller med! power to mariah!

2009-11-09 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0