Slappedag!

Angelica
Boken är grymt bra hittills, och då har jag bara läst 30-ish sidor!
Nu måste jag köpa en ny drinkbok för att bevara balansen känner jag.. har redan spanat in en kandidat såklart! Jag och min hästsvans kommer hem när du minst anar det, ska bara finna kärlek, rikedom och kändisskap innan det blir aktuellt.. I'll keep you posted :D


Idag är det ingen vanlig da', för idag är det Lisas födelseda'!
Det blev ett grattis via facebook eftersom jag fick reda på det där, men sen har jag varken hennes telefonnummer eller adress så telefonsamtal och vykort kändes uteslutet. Välkommen till 2009?

För er som inte vet vem Lisa är så är hon från Tyskland, grymt snygg i mina mått mätt!
Hon är faktiskt brunett, och när vi var kollegor på den tiden då det begav sig på Rockwell så hade hon uppsatt hår och svarta glasögonbågar.. som en skolfröken ungefär. Fast det som gjorde Lisa var inte hennes utseende, det var hennes personlighet och hon var en bitter surkärring jämt.. alla visste det och höll avstånd förutom jag, min nyfikenhet vägrade tillåta det och det var alltid lika kul när man lyckades få henne att skina upp i ett brett leende!

Jag minns en gång när jag flirtade med henne, tänk er någon som försöker spela oberörd men som ändå brister för att de inte kan hålla sig för skratt... ungefär så var det :)
Sen om hon skrattade med mig eller åt mig spelar en mindre roll, det var ett skratt och det var det enda som räknades

Hur många gånger har man inte hört Zlatan säga det här i mixade zonen?
"Vi fick inte till vårt spel och jag gjorde inga mål, men vi vann ändå och fick 3 viktiga poäng"



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0