Välkommen tillbaka!

Idag fick jag tillbaka min röda kompis




Det tog en arbetsdag att få den lagad, visst kan man bara älska London när det kommer till service? Linsen gick ju sönder när jag var i Norge, mitt på säsongen också så det var ganska störigt. Tur att jag hann knäppa lite bilder, annars hade hela upplevelsen varit bortglömd när jag lägger mina shakers på hyllan :)
För en upplevelse var precis det det var


För många var Nordkapp en mardröm, ingenting levde upp till förväntningarna men jag tyckte faktiskt att det var bra totalt sett. Inget ställe i världen är perfekt, men hur förklarar man det för någon som aldrig har varit nån annanstans än hemma hos mamma? Det fanns t ex dem som gnällde på den fantasilösa personalmaten, jag håller med till en viss del men har de haft personalmat som har varit så svår att tugga så att det inte ens går att skölja ner det med vatten? Nej, det har jag svårt att tro

Anledningen till att jag kom in på Norge igen var att många av mina kompisar och kollegor i London undrar hur jag har haft det, och jag har använt ord som "fantastic!" och "great!"

Imorgon är det dags att jobba igen efter två dagars ledigt, tiden går sjukt snabbt och jag gissar väl på att jag har svinkul helt enkelt! Det enda jag saknar nu är ett eget boende, gissa om jag längtar.. och som det ser ut nu så kommer 2010 bli ett jäkla bra år.. trots att vi aldrig kom med i fotbolls-VM



Chidde

Kommentarer
Postat av: Johan

Håller med dig till 100% Inget ställe är perfekt. Inte fasen kan man förvänta sig oxfilé till P-Mat inte... Här får vi vällagad varm mat men ibland lite ensidigt med ungefär samma mat rätt ofta. Man skall inte klaga med tanke på priset för vad får man för 25kr idag, knappt nudlar =)

2009-11-19 @ 00:08:03
Postat av: Dessi

Oj, det var ett tag sen jag hittade in hit! Hoppas allt är bra med dig :)

2009-11-23 @ 20:53:33
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0