200 sidor

200 sidor av boken avverkade redan på 1½ dag, jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv
Men de senaste dygnen har ju inte varit nyttiga, har bara suttit hemma... sovit, ätit, läst, sovit :)
Ikväll och imorgon har jag iallafall lite annat planerat så man kan komma ut på lite frisk luft, dagarna i Sverige är ganska räknade nu... 

... för snart åker jag ju till LONDON (!!)
Längtar grymt mycket till det faktiskt, vistelsen i Sverige den här perioden har fått mig att inse många nyttiga saker.. det har varit jättekul att träffa alla och bli uppdaterade om deras nya liv, eller ptja... nya och nya, men nuvarande liv :P

Så... nu har Mona Lisa sagt sitt, på plexiglaset stod där ännu ett anagram som skulle tolkas.. den ledde till ett annat verk av da Vinci och där satt en nyckel fastklämd. Sophie och Langdon har nu flytt från Louvren och de försöker luska ut vart nyckeln går till men de fattar ingenting. Langdon känner sen att nyckeln luktar sprit, som om nån precis har rengjort den men då visar sig att nästa meddelande stod på nyckeln, fram med UV-lampan igen och där stod en adress........... :)

Efter sitt möte i Rom ska nu Aringarosa till Paris, undrar hur reaktionen kommer vara när han får reda på att Sila har gått på en bluff



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0