300 sidor

Nu har Sir Teabing gått igenom historien och förklarat vad Graal är för nåt för Sophie Neveau, en intressant histori, måste jag säga! Då satt jag ändå längst bak i klassen på våra religionlektioner, men tänk så djupa tolkningar man kan göra av da Vincis tavlor.. sen om det är sant eller inte kan man ju diskutera, var människor verkligen så smarta på den tiden? (är ju min första fråga)

Silas har också hittat hem till Teabing, han står precis utanför fönstret och luskar med sitt vapen. Laddad och klar för att roffa åt sig slutstenen. Hade gärna plöjt igenom 50 sidor till men jag måste nog lägga mig, försöker ju vända på dygnet igen :)


Återkommer imorgon, en hel ledig dag... kommer nog bli klar med boken då haha!
Men först ska jag nog försöka ta en runda i stan, so long!



Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0