400 sidor

Kryptexet är upplåst, men då visar det sig att det finns ytterligare ett kryptex i kryptexet tillsammans med en pergamentrulle och på rullen stod det en ordvits som ledde till en kyrka i London

Och NU, så visar det sig att Sila, Teabings betjänt, Aringarosa, polischefen Fache... hela fadderullan är "ond"
Ska bli spännande att se hur slutet utspelar sig

100 sidor kvar, det verkar som att jag kommer bli klar imorgon.. men jag köpte två nya böcker senast jag var i stan med Angelica.. hela kalaset kostade en bonnagård men det var värt vartenda öre



Så här kan alla svenskar bli miljonärer





Den ultimata barboken





Övriga kommentarer är överflödiga, dessa böcker är så "jag" så att det stinker om det!




Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0