Året som gått

Igår gick jag igenom min blogg ända från mitt första inlägg, var tvungen att kolla upp en grej efter att Malin anklagade mig om att jag skulle ha gjort ett utlägg om hur min drömtjej skulle se ut. Men nej, det fanns inget sånt inlägg så HA! :)

Men mitt första inlägg handlade om ett nyårslöfte, jag skulle börja äta bra och träna igen och det har ju gått "bra". Oregelbundna gymbesök, två måltider om dan är typ livet jag har levt i år och det bygger man inga muskelfibrer på. Så imorgon ska jag faktiskt ut en runda och träna i naturen, jogga lite osv! Men innan dess ska jag till tandläkaren

Idag fick jag ett svar på jobbet jag sökte på Hilton Park Lane, mitt CV gick inte vidare och det blir alltså ingen intervju så det var lite synd. Tjänsten har ju legat ute länge nu och man är så pass desperat så att man har en open recruitment day och det var idag, hade jag gått på den hade det nog varit annorlunda men nu är jag ju i Sverige. Men men, inte får man hänga läpp för det, har ju fortfarande två trådar ute som jag kan hoppas lite på :)




Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0