Dålig dag

Idag är en dålig dag, vaknade upp och kände mig bakis och mör.. utan en droppe alkohol!
Jag tror det beror på att jag inte jobbar lika "mycket" längre, därför känns det på ett annat sätt.. men snart drar det ju igång igen och då får man vara redo :)
Igår var dock exceptionellt, det var redan liv i luckan när jag kom in på jobbet.. sen dog det av lite och sen bröt helvetet loss igen haha! Det var inte så mycket folk men allting tog sån tid, och så går det när bygget från slutet av  80-talet ska möta ett modernt klientel från 2000-talet. 20 år är en lååååång tid och många förändringar har skett sen dess

Men det var inte bara det som gjorde min kväll dålig igår, en bit av min själ dog när Emilie kom ut och sa att Sverige låg under med 0-1... hela jag dog när jag sen fick reda på att vi hade 7 minuter kvar att spela. På torsdag väntar Malta mot Portugal, och om inte blåbärsnationen tar poäng från Portugal så kommer det innebära ett 2010 utan landslagsfotboll... gråt i floder!!




Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0