Filmkväll

Igår var jag på filmkväll hos Angelica, hennes kollega Rebecca (stavfel?) som också råkar vara hennes kombo var också med

Först kollade vi på Svenska Hollywoodfruar och det blev en succé, eftersom jag kom fram till att jag och Anna Anka har en likadan laptop! Grymt nöjd blev jag måste jag säga :)

Sen kollade vi på The Uninvited och det är alltså en skräckfilm, fast ändå inte.. det var typ 1½ scen som var läskig. Men Angelica blev så rädd vid ett tillfälle så att hon skrek av rädsla, jag tror mitt hjärta stannade en stund innan det kom igång igen och jag tror Rebecca kände likadant haha, men kul var det :D

Efter det kollade vi på 17 again, helt lagom att avsluta kvällen med med tanke på skräckisen innan

Kvällens höjdpunkter:
Angelica, gäller att passa på innan jag åker och innan hon åker
Rebecca, nu kan man äntligen sätta ett ansikte på en person som Angelica ofta pratar om
Svenska Hollywoodfruar
Filmerna vi såg


Min och Anna Ankas laptop - Dell XPS 1530


Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0