Oh, sunny day!

Måndag idag och det äro en solig dag här på den södra rivieran i Sverige, men jag har inte varit ute än så jag vet inte riktigt hur kallt det är

Igår mailade jag Absolut Icebar i Stockholm och tackade för intervjun senast, men att jag kommit fram till att jag inte är den personen dem söker. Det är helt ok betalt sett till det man gör, men jobbet är så enkelt så det är som att sälja sin själ och det gör jag inte för då kostar det mer än så ;)

Idag har jag inget planerat, skulle egentligen träffat Dittelicious men hennes hund är sjuk så hon vakar vid hans sida. Nä, det där lät allvarligt.. han är bara 5 år och i hundår mätt så är han ju faktiskt i sina bästa år.

Ikväll däremot, då är det minsann full rulle och hus i helvete... då är det Anna Anka representing!
Titta och njut!

Men hörrni, igår blev jag tillfrågad om jag vill jobba lör-sön... ska jag eller ska jag inte?
Det hade varit jättekul att jobba, men samtidigt är det ju ödesmatch mot Danmark i VM-kvalet.. brrr, beslutsångest!



Chidde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0