Snart bär det minsann av!

Idag har jag facebookat med två av mina fd chefer, det märks att man börjar bli gammal nu för cheferna blir bara fler och fler! Eller så är det kanske jag som har hoppat runt?
Jo, det känns som att jag har hoppat runt en del nu men oavsett så har jag lyckats hålla kontakten... man är ju alltid bara ett email ifrån så med dagens teknik är det faktiskt en enkel biff :)

Nu är jag bara så glad över att jag ska tillbaka till London och allt kommer att bli superbra! Jag känner redan av att det kommer bli en tuff period när jag kommer tillbaka, november och december är högsäsong inom bar- och restaurangbranschen så det kommer bli crazy! Dags att svettas lite igen efter att ha degat hemma i två månader

Efter årsskiftet hoppas jag på att få ta ett steg vidare, ett mellansteg som innebär att man får slita ännu hårdare.. men som inte nödvändigtvis behöver betyda mer pengar.. men inom 2-3 år hoppas jag att det ger lite resultat så att jag kan börja jobba med det jag vill

Nu måste jag säga att jag längtar och är taggad till MAX, men samtidigt lämnar man ju såklart med vemod...



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0