Sysslolös dag (igen)

Jamenvisst! Vaknade som vanligt vid 13 idag, jag måste verkligen börja få kontroll över dygnsrytmen.. speciellt nu när man snart ska börja jobba

Har varit i stan och handlat idag, en kylplatta till min laptop. De hade bara den i röd och min första tanke var att den var rätt ful! Men nu när jag använder den så inser jag att det inte spelar nån roll, man har ju ändå datorn över den! Den fungerar klockrent och jag kan rekommendera den varmt till alla er som gärna har datorn på knäet, sängen etc

Annars har jag träffat Angelica idag över en middag på Hamnkrogen, tanken slog mig att det var på det stället allting började.. jag har ju varit praktikant där en gång i tiden och jag minns hur besviken jag blev när jag inte fick en anställning men nu i efterhand är jag otroligt glad eftersom jag har fått se och upplevt så mycket annat istället. Men det känns alltid kul att komma in där, Jonas som tog emot mig för 4 år sen är fortfarande kvar och likadant en av kockarna nu som antagligen blivit kökschef.. trevligt trevligt!

Imorgon ska jag till Väla, ses där!



Chidde



Targus kylmatta, 349:- på Kjell&co



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0