Anna Anka

Efter avsnittet igår så känner jag mig tvungen till att ägna ett helt inlägg åt Anna Anka, hon är en dam som verkligen har lyckats!

I senaste avsnittet menar hon att hon blev tagen av polisen när hon körde i 200 km/h då hon jobbade för Adena Pickolos för x antal år sen. För er som känner mig lite bättre kanske minns att jag hade en liten sejour på det företaget innan jag kom in i barbranschen, fast då hette det Jetpak som alltså var fd Adena Pickolos. Det var ett mansdominerande yrke, många av mina kollegor var killar och ingen av oss körde väl som folk.. men att hon menar att hon har kört i 200 km/h låter lite i överkant.. bilarna går inte ens så fort

Igår berättade Anna Anka att många försöker ligga sig upp till topp, men inte kommer riktigt nånvart... och därför råder hon folk från att göra det. Men å andra sidan, vilken väg tog hon för att ta sig upp till "toppen"?
Såhär ser jag på saken: Om man ligger med en producent och blir känd så kommer kändisskapet att kretsa kring en själv, men om man ligger med en världsartist så kommer man alltid att hamna i skuggan av sin bättre hälft. Klarar man av det så har man gjort sig välförtjänt av den positionen, grattis Anna Anka.. du har lyckats :D

Det enda jag hade hoppats på var att Anna Anka skulle ha någon form av ödmjukhet och behandla sina anställda som en i familjen, som en medmänniska. Men varför är hon så kall? Hon har helt glömt bort var hon kommer ifrån


För er som inte följer programmet, eller har en susning om vem Anna Anka är så har jag gjort en lista på sökträffar från google

Sveriges topp-10 ur luften
Roxette 3.370.000 träffar
Zlatan Ibrahimovic 2.780.000 träffar
Astrid Lindgren 1.730.000 träffar
Ace of Base 1.590.000 träffar
Carl Bildt 1.070.000 träffar
Henrik Larsson 568.000 träffar
Anna Anka 282.000 träffar
Carolina Gynning 194.000 träffar
Linda Rosing 125.000 träffar
Bert Karlsson 88.300 träffar




Chidde



Mercedes S63 AMG, bra bil :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0