Dryg måndag

För alla som jobbar och går i skolan brukar måndagar inte vara så värst populära, måndagar är inte helt poppis hos en arbetslös & sysslolös Chidde heller ska jag be och få tala om! Sjuk omställning från att knappt ha tid till att bajsa till 24 timmar om dygnet helt för sig själv, det tar nog tid att vänja sig

Visserligen jobbade jag lör & sön och blev grymt trött av det, inte av jobbet i sig utan för att jag lägger mig vid 4-5, ibland vid 6. Jag kan nog inte vara ledig länge till utan att bli cp av det

Annars har det bara varit kul att komma "hem" och gästspela lite på Hilton, kollegorna som känner igen mig blir först förvånade av att se mig tillbaka och sen kommer frågan: Är du hemma och hälsar på eller ska du åka igen? Vad ska du göra nu osv?

Jotack, om jag visste det själv... har ju inte en susning om vad som händer. Två veckor kvar innan min planerade "semester" är slut, så efter det är det bara att söka jobb så det ryker :D

En sak är säker, den här måndagen hade varit mindre dryg om tv-tablån hade mer att erbjuda. Idol 2009 hade gjort skillnad men det kom aldrig nåt avsnitt idag, kanske imorgon?




Chidde 

Kommentarer
Postat av: linda

haha, hoppas tisdagen blev battre an mandagen! :)



xx L

2009-09-15 @ 17:07:00
URL: http://legallysophie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0