Fortfarande ett frågetecken ?

Idag var fan ingen bra dag alltså, inte alls bra!
Jag trodde att jag skulle bli klokare efter idag, men nää.. inte ens lite! Jag har fortfarande inte en susning, ena stunden känns det jäkligt rätt och vissa stunder känns det bara helt fel. Jag behöver någon som bara kan ta ett beslut åt mig så vart det klart liksom

Inte nog med det, jag har dragit på mig en förkylning och halsfluss också.. usch!
Slapp iallafall jobba imorgon så det var skönt, nää vad lat jag lät där.. det var inte alls så jag menade
Jag kom ju trots allt hem för att vila, dvs inte göra ett jack shit som är jobbrelaterat.. men ibland är det svårt att låta bli och nu blev det inte så mycket vila ändå eftersom huvudet ständigt är uppe i varv.. ge mig nåt starkt så jag kan slappna av!

Nu har jag iallafall Stockholm att se framemot nästa vecka, vem vet.. jag kanske får en snilleblixt där?
Eller... så kanske jag stöter på Prinsessan Madeleine och så inser hon att det är dags att dumpa hennes fästman och bli tillsammans med mig istället? :)



Godnatt!
Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0